جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اعزام ۱۸ هزار نفر روز از این استان در راهیان نور عمومی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۶۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به آمار اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان از استان بوشهر به مناطق عملیاتی گفت: امسال با برگزاری اردو‌های راهیان نور ۶۹۰۰ نفر از دانش آموزان هم‌استانی را به مناطق عملیاتی اعزام کردیم و از اول تا ۲۰ اسفند ماه نیز راهیان نور دانشجویی با شرکت ۱۴۹۶ نفر داشجو برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری راهیان نور عممی افزود: بعد از پایان اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی از ۲۰ اسفند ماه راهیان نور عمومی برگزار می‌شود که پیش‌بینی شده است که تا ۱۸ هزار نفر روز را به مناطق عملیاتی از استان بوشهر اعزام کنیم.
عبدالرضا دشتی در پایان از برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق عملیاتی خبر داد و اظهار کرد: ما درحال آمادگی و فضاسازی زیارتگاه شهدای شرق کارون هستیم و با توجه به اینکه ایام عید نوروز همزمان با ماه مبارک رمضان می‌باشد برنامه‌های بسیار متنوعی را با حضور مداحان و راویان مطرح کشوری برای زائران تدارک دیده‌ایم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات