خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: به علت اقتدار نیرو‌های مسلح هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از این رو امنیت پایداری برای کشور رقم خورده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۸۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید اعضای شورای تأمین استان از پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید حسینی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی به ویژه رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب شاهد حضور نیروی مسلحی مقتدر در کشور هستیم که همواره با تجهیزات به روز پای کار امنیت نظام ایستاده اند.

وی با اشاره به اراده مادی و معنوی نیرو‌های مسلح و جانفشانی آن‌ها اظهار داشت: در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس، همواره صحنه‌هایی از ایثارگری‌های نیرو‌های مسلح خلق شده که بسیار ارزشمند است.

استاندار افزود: توجه به معنویات و تقویت عزم و اراده نیز در نیروی‌های مسلح قابل توجه است لذا باید همواره قدردان تلاش این قشر در کشور باشیم.

قناعت با اشاره به زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارتقاء شرایط موجود و رفع نیاز‌های پایگاه متذکر شد: این موارد با محوریت استانداری در دستورکار دستگاه‌های خدمات رسان قرار می‌گیرد.


‏انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها