خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسمپور گفت: ما کشته شدن در راه اسلام و انقلاب اسلامی را شهید می دانیم و در دفاع از آرمانهای قرآنی باتوکل برخدا ترسی نداریم.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۲۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

مهمانی شهداء بهترین توشه ماه شعبان برای ورود به ماه رمضان است/در این شرایط پر فتنه ما زائر شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ رمضانعلی قاسم پور فرمانده سپاه گنبدکاووس در جمع زائران راهیان نور این شهرستان گفت: مستکبرینی که فکر ابرقدرتی در سر دارند با سر به زمین خواهند خورد، چرا که عزت دهنده خداست و ایجاد قدرت وجود ولی حکیم و پیروی از ایشان است.

وی افزود: ما کشته شدن در راه اسلام و انقلاب اسلامی را شهید می دانیم و در دفاع از آرمانهای قرآنی باتوکل برخدا ترسی نداریم.

قاسمپور اظهار داشت: افتخار ما این شهدایی هستند که مسیر عزت رابرای ما باز کردند . ما با اعتقاد یقین داریم که پرچم انقلاب به دست امام عصر ارواحنافداه خواهد رسید و تلاش ما این است که در قدرت گرفتن سپاه اسلام قدمی را برداریم.

فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: در این نظام مقدس و این شرایط پر فتنه ما زائر شهدا هستیم که این افتخار بزرگی است که مهمان اولیاء الهی می شویم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما استقامت پیشکسوتانی که با زحمت خود را به جبهه ها می رساندند و در جهاد فی سبیل الله شرکت کردند تا آرمانهای اسلام رازنده نگه دارند الگو قرار دهند.

قاسمپور درپایان گفت: راهیان نور و مهمانی شهداء بهترین توشه ماه شعبان برای ورود به مهمانی خدا و ماه رمضان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها