خبرهای داغ:

دوره «طرح ولایت» در راستای تبیین تفکرات رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد

به همت تعلیم و تربیت پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها، «طرح ولایت» در راستای تبیین تفکرات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ویژه بانوان بسیجی فعال برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۳۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

دوره «طرح ولایت» در راستای تبیین تفکرات رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه آموزشی «طرح ولایت» ویژه بانوان بسیجی فعال در بوستان پروانه پردیسان، با حضور خانم رضایی استادیار ناحیه امام حسن مجتبی علیه‌السلام، با هدف بصیرت و معرفت‌افزایی برگزار شد.

استادیار ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این جلسه اظهار داشت: طرح ولایت شش محور اساسی دارد که همان زیرساخت های فکری است و شامل مباحث؛ معرفت شناسی، خدا شناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست می باشد.

خانم حیدری، معاونت تعلیم و تربیت پایگاه بسیج حضرت زینب(س) نیز از اهداف این دوره بیان کرد و گفت: اجرای این دوره توانمند سازی، فعالین در عرصه های تربیتی و همچنین کادرسازی نیروهای انقلابی است و در این راستا بیش از بیست نوجوان کنش‌گر اجتماعی و تاثیر گذار حضور داشتند.

وی در پایان از همراهی و حمایت های خانم محسنی فرمانده حوزه حضرت نرجس سلام الله علیها و خانم طیبی مسئول تعلیم و تربیت این حوزه بابت هماهنگی این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار