خبرهای داغ:
همدان-معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه ۳۰ نفر از مربیان جدید قرآنی در سطح سپاه ناحیه بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۸۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

 حجت‌الاسلام فرزاد سعادت صفا پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های قرآنی بسیج در سال ۱۴۰۱ تشکیل و راه‌اندازی واحدهای قرآنی بود که در سطح شهرستان بهار ۱۲ واحد قرآنی در پایگاه‌های مقاومت راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه برای ادامه کار واحدهای قرآنی نیاز به مربی‌های جدیدی علاوه بر مربیانی که فعالیت می‌کردند، داشتیم، گفت: در این راستا اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ویژه ۳۰ نفر از مربیان قرآنی جدید، در پایگاه‌های قرآنی کردیم که این دوره به مدت دو روز متوالی با تدریس مدرسین توانمند استانی و شهرستانی برگزار شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: هدف ار برگزاری این دوره توانمندسازی مربیان در حفظ و روخوانی است که بتوانند کار خود را در سطح پایگاه‌های قرآنی ادامه دهند.

وی افزود: در این دوره، از مدرسین توانمند استانی و شهرستانی در زمینه‌های حفظ و روخوانی استفاده شد و اصول و مهارت‌های کلاس‌داری، روش و تدریس در کلاس‌های قرانی، اصول روان‌شناسی حفظ، رعایت قواعد تجویدی در کلاس قرآن و کارگاه‌های عملی کلاس‌داری مورد بحث قرار گرفت.

سعادت صفا پور با بیان اینکه به شرکت کنندگان این دوره گواهی اعطا خواهد شد، اظهار کرد: دارالقرآن بسيج درصدد است که در سال ۱۴۰۲ واحدهای قرآنی را افزایش داده و به ۲۴ واحد برساند که لازمه این اتفاق تربیت مربی خواهد بود که در سال جدید پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات