خبرهای داغ:

راه چریک پیر ادامه دارد...

دختران خانم زهرا اسدی مادر( شهید محمدجواد زادخوش، جانباز علی و آزاده سلمان زادخوش) مقلب به"چریک پیر" خستگی ناپذیر و مجاهدانه راه و رسم مادر خود را ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۹۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

راه چریک پیر ادامه دارد...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم،چریک پیر لقب خانم زهرا اسدی مادر (شهیدان علی و سلمان زادخوش) است که در زمان دفاع مقدس با پخت نان در پشت جبهه ها جهاد می کرد.این لقب را شهید حاج قاسم سلیمانی به خاطر حضور پررنگ او در پشت جبهه بابت پختن نان برای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان همچنین آموزش رزمی به وی اعطاء کرده است.

در نیمه شعبان امسال نیز موکب چریک پیر توسط دختران خانم اسدی فاطمه و رباب زادخوش از اهالی خونگرم شهر کرمان به زائران نیمه شعبان خدمت رسانی کردند.

در یکی از خاطرات تاثیرگذار چریک پیر آمده است: روزی که خبر شهادت فرزندش را می آورند  مشغول پخت نان برای رزمندگان بود؛ هنگامی که به ایشان گفته می شود: فرزندت محمدجواد به شهادت رسیده و بهتر است دیگر از پختن نان خودداری کنی و مقداری استراحت ب خودتان بدهید چرا که فردا مراسم تشییع این شهید برگزار می شود.

ایشان در جواب گفت «پسر من وظیفه‌اش را انجام داده ان‌شاءالله درب بهشت به رویش باز است و من هم‌ باید وظیفه خود را انجام دهم و تا این نان‌ها پخته نشود جایی نمی‌روم»، تا ساعت ۱۲ شب نان‌ها را پخت و جایی نرفت.

گفتنی است که این موکب به دستور حاج قاسم ثبت شد و همه نانوایان این موکب از خانواده های معظم شهدا و فرزندان شهدا هستند.هاشمی فرمانده پایگاه طوبی و نوذری از حوزه بسیج حضرت نرجس(س)باحضورخود از این تیم و خادمین موکب تشکر و قدردانی دانی کردند.

انتهای پیام / هاشمی

ارسال نظرات