خبرهای داغ:
معاون استاندار خوزستان:

کالاهای اساسی در انبارها و سردخانه‌های خوزستان ذخیره شده اند

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: کالاهای اساسی برای نوروز و ماه رمضان تأمین و در انبارها و سردخانه‌های استان ذخیره شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۰۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان رضا فتوحی در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در بحث تنظیم بازار نوروز و ماه مبارک رمضان در دستور کار استانداری خوزستان و سایر مسئولان قرار گرفت، تأمین کالاهای اساسی شامل گوشت، مرغ، ماهی، برنج، روغن، شکر، تخم مرغ، میوه، مواد شوینده و… است.

 

وی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز خریداری و در انبارها و سردخانه‌های خوزستان ذخیره شده است و به تدریج وارد بازار می‌شوند، افزود: برای توزیع به موقع و جلوگیری از کمبود این کالاها در استان با دستگاه‌های مرتبط شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرهای اهواز، آبادان، ایذه و ماهشهر برپا شده است.

 

وی به هماهنگی‌های لازم برای افزایش سهمیه آرد رایانه‌ای برای پخت نان در تعطیلات نوروز برای گردشگران، کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی اشاره و اضافه کرد: همچنین بازارچه‌هایی از سوی سازمان میادین و سازماندهی مشاغل شهرداری اهواز راه اندازی شده است.

 

فتوحی با بیان اینکه نظارت بر بازار و نمایشگاه‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی به ویژه تعزیرات حکومتی خوزستان انجام می‌شود، گفت: هرگونه تخلفی که در زمینه عرضه کالاها از جمله احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی، درج نکردن کالا و… مشاهده بشود، برای متخلفان پرونده تشکیل و با آن‌ها برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار