جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: راهیان نور برای نسل جدید انقلاب، هویت ساز است چرا که دشمنان در جنگ ترکیبی با اولویت قرار دادن اقدامات نرم و نیمه سخت، دو اقدام محوری هویت زدایی دینی و فرهنگی را دنبال می کنند.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۸۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، حجت الاسلام موسی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهارکرد: با توجه به تعطیلی راهیان نور در دوران کرونا و برنامه ریزی محدود سال گذشته، خوشبختانه امسال حال و هوای راهیان نور و اعزام مردم علاقمند به سرزمین نور دوباره جان تازه ای به خود گرفت و پس یک وقفه متولیان می توانند با فرصت بیشتری برنامه ریزی راهیان نور را در سال جدید داشته باشند.

وی با تاکید براینکه راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای تهاجم ترکیبی در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان نظام است، ادامه داد:دشمنان در جنگ ترکیبی با اولویت قرار دادن اقدامات نرم و نیمه سخت، دو اقدام محوری هویت زدایی دینی و فرهنگی را به جد دنبال می کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)؛ شبهه افکنی، تردید در صداقت، ایجاد بی تفاوتی در مردم، ترس در مسئولان، ایجاد گسست اجتماعی، تشدید نفرت و کینه و نافرمانی امنیتی، سیاسی و اجتماعی را از طراحی های راهبردی استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل غاصب با محوریت هویت زدایی دینی و فرهنگی برشمرد.

  وی در همین خصوص تصریح کرد: برنامه ریزی مناسب و جذاب برای راهیان نور می تواند، تبیین درست در جنگ شناختی، پاسخ گویی به شبهات، افزایش روحیه مقاومت، تعریف چگونگی در صحنه بودن، افزایش سرمایه و اعتماد اجتماعی، آوردن درست جوانان به صحنه را در پی داشته باشد.

 وی با تاکید براینکه راهیان نور با طراحی یاد شده از حرکت های هویت ساز برای نسل جدید انقلاب است، خاطرنشان کرد: راهیان نور می تواند حلقه واسط میان نسل جدید و پیشکسوتان جهاد و شهادت باشد چرا که با حضور نوجوانان و جوانان در راهیان نور می توان عمق تاریخی شیعه، انقلابی بودن و کارکرد معنویت و دین را تبیین کرد.

حجت الاسلام سلیمانی، یادآور شد: حضور اثر بخش نوجوانان و جوانان در راهیان نور آینده انقلاب را تضمین خواهد کرد. مهم برنامه ریزی درست، جذاب و استمرار برنامه ها پس از حضور جوانان در راهیان نور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها