خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های ملایر به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۹۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

سرهنگ علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، علوم قرآنی، ملی و آزاد اسلامی ملایر به مناطق عملیاتی اظهار کرد: این کاروان در قالب ۷ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این اردو ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های ملایر به همراه عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی والفجر۸، کربلای۴، شلمچه، دهلاویه، دوکوهه و...بازدید خواهند کرد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اعضای این کاروان به‌مدت سه روز از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد، گفت : اعزام کاروان راهیان نور با هدف تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور آشنایی بیشتر نسل  جوان با فرهنگ و معارف دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانشجویان حاضر در اردوی راهیان نور که به عنوان سفیران شناخته شده وظیفه دارند دستاوردها و پیام‌های این اردوی سرتاسر نور را به دیگر دانشجویان منتقل کنند.

فارسی گفت با بیان اینکه بسیجیان در طول این بازدید از برنامه‌های فرهنگ و معنوی و اعتقادی برخوردار خواهند شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: در راستای جهاد تبیین دانشجویان از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات