خبرهای داغ:

یادواره سردارشهیدعزیزالماسی وگرامیداشت ۶۴شهیدشرکت بهره برداری نفت وگازآغاجاری+ فیلم

بمناسبت سالگرد شهیدعزیزالماسی مراسم بزرگداشتی باحضورفرماندهان نظامی،مسئولین،خانواده های شهدا، و آحادمردم درمجتمع ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ شهید عزیز الماسی درسال ۱۳۴۰ در خانواده­ ای متوسط و در امیدیه متولد شد.

 

وی فرمانده مهندسی سپاه قدس بود که درعملیات مهارچاه ۵۰ مناطق نفتخیزجنوب که توسط منافقین منفجرشده بوددر هفدهم اسفند۱۳۷۱به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این یادواره بیان کرد: ۳۱ سال از شهادت این سردار سرافراز اسلام گذشته و تاکنون مراسم و یادواره باشکوهی جهت این شهید عزیز برگزار نشده بود.

 

مهندس جواد تقی زاده افزود: شهادت این شهید سرافراز بر روی چاه نفتی باعث پیوند و هم زمانی گرامیداشت این شهید گرانقدر و ۶۴ شهید شرکت بهره‌برداری شده است و مهمترین پیام این یادواره الگوگیری از رفتار شهید الماسی و دیگر شهیدان است که به ما می آموزد که فراتر از وظیفه و مرزها به رسالت و وظایف خود عمل کنیم .

 

سردار مسجدی مشاور و دستیار سپاه قدس و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق به عنوان سخنران یادواره با اشاره به جایگاه و نقش آفرینی شهدا در عالم از نقش برجسته شهدای خطه امیدیه - آغاجاری در دوران حیات انقلاب اسلامی بیان داشت: سردار شهید عزیز الماسی بعنوان یک رزمنده ایثار گر و فداکار در اکثر عملیات های بزرگ رزمندگان اسلام حضور داشت و بعد از آن نیز این سردار شهید در جبهه مقاومت بعنوان یکی از عناصر و مسئولین و مدیران فعال و مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی و لبنان حضور پیدا کرد و مجاهدین خارج از کشور بیشتر و بهتر او را می شناسند.

 

سردار مسجدی افزود: در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران هم ایشان بعنوان یک شهید شاخص و شناخته شده است که نبوغ و فداکاری ایشان در مهار آتش سوزی چاه های کشور کویت و کشور عزیزمان مایه شگفتی و ستودنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار