حسین یوسف زاده در آیین تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان:
آیین تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان، پیشکسوتان، هیئت های ورزشی و جوانان برتر حوزه ورزش شهرستان ری همزمان با اعیاد شعبانیه به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۸۹
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

  حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در همایش تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان گفت: جذب اعتبارات و پروژه های عمرانی مهمترین اولویت در سال ۱۴۰۱ بوده است که   با همت کلیه همکاران برنامه ها بصورت منظم  انجام شد و زیرساخت های لازم مربوط به پایگاههای ورزشی در راستای قهرمان پروری و استعداد یابی در دستور کار قرار گرفت.

 وی در خصوص اجرای ماده ۸۸ و حفظ و نگهداری مجموعه ها گفت: بیش از  ۱۰ مجموعه با اعتبار یک میلیارد تومان تجهیز و ساماندهی شده و بیشتر مجموعه ها برای ارتقای ورزش و شادابی   نسل جوان در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

یوسف زاده از تجهیز ۲۰ خانه ورزش  روستایی در سال جاری با هدف ترویج ورزش در روستاها و مناطق محروم خبرداد و گفت: با تجهیز خانه های ورزش روستایی و برگزاری المپیاد روستایی با حضور ۴۵ روستا موفق شدیم که ورزش را در روستاها رونق بدهیم.

او با بیان اینکه تجربه پیشکسوتان راه موفقیت اداره ورزش و جوانان در این سالها بوده است گفت: پیشکسوتان ورزشی   سرمایه و ثروت   جامعه هستند و تکریم از پیشکسوتان بسیار حائز اهمیت است.  

او افزود: شهرستان ری ظرفیت بالایی در عرصه های گوناگون دارد و ورزشکاران با همت وصف نشدنی با کمک مربیان خود و حمایت های تمام قد هیئت های ورزشی در رشته های مختلف در سطوح ملی و شهرستانی درخشیدند که به پاس زحمات آنان مراسمی تدارک دیده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات