دیدار مسئولین بهارستان با ۱۴۰ خانواده شهید شهرستان

به مناسبت فرا رسیدن روز شهید صبح امروز مسئولین، پاسداران و بسیجیان شهرستان بهارستان با ۱۴۰ خانواده معظم شهید دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۰۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان در دیدار با خانواده شهدا   گفت: بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا است، شهدایی که از جان خود گذشتند و ایثار و از خودگذشتگی را برای ما معنا کردند، فریاد شهیدان در همیشه تاریخ جاری است؛ فریادی که ریشه در هل من ناصر ینصرنی سیدالشهداء(ع) دارد.

وی در ادامه توضیح داد: این روز رسیدن به این تفکّر مهم است که ما امنیّت، آزادی، استقلال، اقتدار و عزّت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی پیشرفت‌ها و داشته‌هایمان در این سال‌ها همه و همه را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز، صبر و وفای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید همواره قدردان و شاکر این عزیزان باشیم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: هیچ سالی در جمهوری اسلامی نبوده است که به دست دشمنان و فتنه‌گران و متخاصمان این نظام، جوانان این مملکت شهید نشوند! در سال ۱۴۰۱ شاید بیشترین تعداد شهدا در اغتشاشات ماه‌های آخر سال رقم خورد که بهترین جوانان این مملکت برای حفظ امنیت و جان مردم از جان عزیز خود گذشتند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت:  در پایان سال بر آن شدیم   در تکریم و یادآوری رشادت آنان   قدردان فداکاری این شهیدان والامقام باشیم.

ارسال نظرات