خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: قیمت اقلام اساسی براساس تصمیمات ملی و استانی تعیین می‌شود و در مجموع ۱۰ درصد زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۳۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از مراکز ذخیره‌سازی کالا‌های تنظیم بازار که با همراهی سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تلاش ما بر این است که قیمت‌ها به گونه‌ای مدیریت شود که مردم استان کمترین فشار را متحمل شوند.

وی با اشاره به تقارن سال جدید و ماه مبارک رمضان، بیان کرد: برای تأمین اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم از ماه‌های گذشته در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاه‌های متولی از جمله جهادکشاورزی با برگزاری جلسات مختلف، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

استاندار با اشاره به بازدید امروز خود از سه مرکز ذخیره‌سازی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز و سفید، میوه و شکر و برنج در مرکز استان، اظهار داشت: در این بازدید شاهد ذخیره‌سازی بسیار مناسب، خوب و در حد مطلوب در استان هستیم و حجم ذخایر کالاها، منطبق برای اطلاعات وآمار مسئولان متولی بود.

قناعت تأکید کرد: از حیث تأمین اقلام اساسی، برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ما هیچ مشکلی در خراسان جنوبی نداریم و احتمال مازاد بودن اقلام اساسی هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی در خصوص تأمین اقلام اساسی خود در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نگران نباشند، گفت: برخی اقلام تاکنون در حد یک چهارم توزیع شده و هنوز سه چهارم ذخیره‌سازی داریم و توزیع اولیه اقلام آغاز شده است.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها