خبرهای داغ:
حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی: رییس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور گفت: طلاب و روحانیون جهادی در عرصه های مختلف بنا به موقعیت، حضور فعالی دارند چنان که بسیج طلاب در ناآرامیهای اخیر دستکم ۶ شهید امنیت تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۵۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی روز سه‌شنبه در حاشیه همایش توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین این تشکل در تدفین و تغسیل اموات کرونایی و یا عرصه جهادی و کمک به هموطنان در حوادث غیر مترقبه حضور داشته است.

 

بسیج طلاب در ناآرامی‌های اخیر ۶ شهید امنیت تقدیم انقلاب کرده است

وی ادامه داد: در زلزله بهمن ماه خوی، طلاب جهادی از روز نخست حضور یافتند و ۳۸ گروه جهادی با ۱۵۰ طلبه از یک روز تا یک ماه در آن منطقه حضور داشتند و در عمران منازل، نظافت و پخت غذای گرم و توزیع آن همکاری کردند.

رییس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور با بیان این که هزار و ۵۰۰ گروه جهادی آماده به کار داریم افزود: رسالت بسیج طلاب، به خصوص در شرایط کنونی در سه بخش جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی است و محور اساسی دوره های توانمندسازی، جهاد تبیین و روشنگری است.

محمدی شاهرودی افزود: تلاش دشمن بر فراگیر کردن ناامیدی است و باید با همه وجود امیدآفرینی را نهادینه کرد چون آینده ای بسیار روشن پیش روی کشور است و چشم انداز روشن مهدویت و عصر ظهور پیش پای ماست.

همایش توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با حضور ۲۵۰ نفر در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) مشهد آغاز شد و امروز به پایان رسید.

ارسال نظرات