خبرهای داغ:
سردار باقری بیان کرد؛

حمایت از کارآفرینان کسب و کارهای زود بازده در نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی /۳۴۰ غرفه از سراسر کشور و خوزستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولیدکنندگان کسب و کارهای زود بازده و مشاغل خانگی و نمایشگاه شکوه هجرت جهادگران در نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح و تا ۲۷ اسفند ماه برقرار است.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۱۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سردار باقری، در آیین افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت در اهواز با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید عنوان داشت: یکی از موضوعاتی که مجموعه سپاه و بسیج به ویژه بسیج سازندگی در دستور کار خود قرار داد اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای مقابله با تحریم های دشمنان در حوزه معیشت و اقتصاد است.

 

 

 

وی با با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه و بسیج در در حوزه اقتصاد مقاومتی با راه اندازی کارگاه های کوچک وزود بازده به توانمند های قابل توجهی دست پیدا کرده است، گفت:در حال حاضر در استان خوزستان ۲۰۰۰ کارگاه کوچک و بزرگ در حوزه اقتصاد مقاومتی، مواد غذایی، تولیدات دام و طیور کشاورزی و صنایع دستی فعال هستند.

 

 

 

 

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه یکی از موضوعات و مشکلات تولیدکنندگان کوچک زود بازده و مشاغل خانگی بحث بازاریابی و فروش است، خاطر نشان کرد: با پیگیری های مجموعه بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با همکاری مجموعه نمایشگاه بین المللی اهواز این نمایشگاه در راستای کمک به تولید کنندگان برپا گردید، در کنار این موضوع بحث تداوم نمایشگاه ها به صورت فصلی در دستور کار و برنامه ریزی قرار دارد.

 

 

 

سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه عنوان داشت: نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور ۳۴۰ غرفه از تولیدات مشاغل خانگی تا ۲۷ اسفند ماه برقرار است.

 

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۶ استان از سراسر کشور به علاوه شهرستان های استان خوزستان حضور فعال دارند، بیان کرد: آنچه در این نمایشگاه به نمایش عموم در آمده تولیداتی است که نتیجه حمایت بسیج سازندگی در طول سال از کارآفرینان به وسیله خدماتی از قبیل مجوزها، اعتبارات و تسهیلات بوده است.

 

وی افزود: همچنین نمایشگاه شکوه هجرت، نمایش گوشه ای از اقدامات و تلاش های ۲۵۰۰ گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در معرض بازدید عموم قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار