خبرهای داغ:
نانکلی عنوان کرد: همزمان با اولین روز طرح آرامش بهاری قزوین، یک زیوار از ۵۶ زیوار ۶ دانگ پلاک ۱۱۶ اصلی بخش ۹، معادل ۱۶ هکتار زمین مزروعی با سهم آب، توسط قدرت اله محمدخانی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس وقف شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۰۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با اولين روز از طرح ٱرامش بهاری، یک زیوار زمین در روستای آراسنج شهرستان بویین زهرا توسط واقف قدرت اله محمدخانی وقف شد.

مجید نانکلی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا در همین زمینه در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: یک زیوار از ۵۶ زیوار ۶ دانگ پلاک ۱۱۶ اصلی بخش ۹، معادل ۱۶ هکتار زمین مزروعی آبی با سهم آب ۴ ساعت و ۷ دقیقه آب قنات و ۴ ساعت و ۷ دقیقه حقابه چاه آب روستا هر ۱۰ روز، توسط واقف قدرت اله محمدخانی وقف شد.

وی با اشاره به این که قدرت اله محمدخانی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس می باشد گفت: با توجه به نیت واقف مقرر بود این زمین وقف عزاداری سیدالشهدا(ع) شود اما پس از مشاوره با کارشناسان اوقاف این زمین توسط این واقف عزیز به صورت ۵۰ درصد وقف مراسم میلاد و مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و حضرت فاطمه(س) و ۵۰ درصد وقف خیرات و مبرات شد.

نانکلی اظهار کرد: ارزش ریالی این زمین بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و مساحت زمین معادل ۱۶ هکتار می باشد.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بويين زهرا ضمن تقدیر از واقف در راستای وقف اموال خود به منظور امور خیریه گفت: مراحل اجرای این وقف حدود ۸ ماه پیش آغاز شده و تاکنون در پی انجام مراحل اداری آن هستیم و تقاضای ما این است دستگاه ها همراهی بیشتری با کسانی که واقف هستند داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها