خبرهای داغ:
مسئول سابق  سازمان بسیج ادارات استان همدان:
مسئول سابق سازمان بسیج ادارات استان همدان بابیان اینکه امروز در یک تقابل تاریخی بادشمن قرارداریم، گفت:اگر امروز در عرصه نظامی خطایی از دشمن سر بزند در ۴۰۰ثانیه تمام منافع او را در منطقه با خاک یکسان خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۳۲
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با اشاره به دشمنی‌ها و فتنه‌های اخیر دشمنان علیه نظام و انقلاب اظهار کرد: جبهه حق تا زمان ظهوردر حال مبارزه با جبهه باطل است و در زمان‌هایی به صورت جنگ سخت و امروز به صورت جنگ نرم و ترکیبی است.

وی با بیان اینکه امروز در یک تقابل تاریخی با دشمن قرار داریم، گفت: به فضل الهی دشمن همواره در جنگ سرد با ما با شکست مواجه شده است و اگر امروز در عرصه نظامی خطایی از او سر بزند در عرض ۴۰۰ثانیه انواع راهبردهای دشمن و تمام منافع او را در منطقه با خاک یکسان خواهیم کرد.

مسئول سابق  سازمان بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست در جنگ سرد، جنگ‌های ترکیبی و نرم را علیه نظام و انقلاب تدارک دید، تصریح کرد: هجمه امروز دشمنان به مدارس و دانش‌آموزان ما نشان از بالندگی و عزت ملت ایران است که به انقلاب خود پشت نکردند.

وی با اشاره به جمله تاریخی مقام معظم رهبری که چتر بسیج عصمت می‌آورد، تاکید کرد: این سخن حکیمانه آقا بر این است که چتر بسیج عصمت فردی، اخلاقی و سیاسی می‌آورد و علاوه بر اینکه در این ماه باید مراقب رفتارمان باشیم باید ظرفیت‌های سوخته را زیر چتر بسیج بیاوریم چرا که این چتر عصمت می‌آورد.

بختیاری ضمن تاکید بر مراقبت فردی با بیان اینکه بهترین زمان محاسبه ماه شعبان است، افزود: ماه مبارک شعبان از لحظات مناسب برای رسیدن به قرب الهی و ماه جلب محبت الهی است ضمن اینکه راه رهایی از دام شیطان، بندگی خداوند و محبت الهی است.

وی به مدت دو سال فعالیت خود در مسئولیت سازمان بسیج ادارات استان همدان اشاره و عنوان کرد: در بسیج ادارات هویت و خاصیت پایگاه بسیج ادارات معادل خدمت رسانی به مردم است به طوری که مقام معظم رهبری نیز فرمودند بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

مسئول سابق  سازمان بسیج ادارات استان همدان خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات تصریح کرد: این خدمت رسانی در ادارات که شما نمایندگان شایسته بسیج در آن هستید باید افزایش یافته و سولوحه کار خود قرار دهید.

وی با بیان اینکه باید سلامت و انضباط دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد، گفت: در طول دو سال اخیر در این راستا تلاش و این مهم را سرلوحه کار خود قرار دادیم و امیدواریم این روند تدام یابد.

بختیاری با تاکید بر سلامت ادارای در دستگاه‌ها عنوان کرد: فردی که در اداره کار می‌کند باید با سلامت با آن برخورد کند که لازم است این موضوع را دستگاه‌ها و فرماندهان بسیج ادارات استمرار و توسعه دهند.

وی به اقدامات اثربخش بسیج ادارات در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب در طول انقلاب اشاره و عنوان کرد: بسیج ادارات در صحنه‌های مهم نیز همچون دیگر نیروهای بسیجی در صحنه‌های حساس نظام و انقلاب پای کار هستند و در دوران دفاع مقدس با تقدیم 15 هزار کارمند در کل کشور و 450 شهید در استان همدان خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات