فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از برگزاری گشت محله محور بسیج در قالب گشت های پیاده و حلقات صالحین در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۹۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ویژه برنامه های متنوع و حلقات صالحین با یاری بسیجیان در این پایگاه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت و آرامش در محله در طی دو مرحله با حضور چهار و سه تیم گشتی پیاده بسیجیان به صورت نامحسوس در سطح شهر انجام شد.

او افزود: حلقه شهید ایمانی نسب، حلقه شهید بهشتی با موضوع راه های شناخت ولایت فقیه، حلقه شهید ابراهیم هادی با محوریت خاطرات شهید ابراهیم هادی و تفسیر سوره فلق و حلقه ورزشی در سالن ورزشی با محوریت آمادگی برای مسابقات فوتبال جام رمضان با استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: جلسه ای با معاونت فرهنگی و اردویی پایگاه جهت ارائه برنامه های سال ۱۴‌۰‌۲‌‌ و پخش نماهنگ در مورد رهبری و ولایت فقیه برای بسیجیان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

امامی در ادامه گفت: همچنین در راستای اقدامات جهادی، بسیجیان حلقه جهادی شهید احسانی پایگاه به کاسب کار محله جهت تخلیه بار یاری رساندند.

او با اشاره به 25 اسفند ماه و سالروز شهادت شهدای عملیلت بدر گفت: بسیجیان پایگاه در سالگرد شهادت شهید والا مقام قربانعلی جامی در گلزار شهدا سرخه حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، آیات قرآن را تلاوت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها