خبرهای داغ:

ضربان کمک های مومنانه در سرخه جریان دارد

همزمان با سال نو بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اقدام به اهدای وجه نقد و پوشاک نو به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در محله کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۸۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با نزدیک شدن به سال جدید و با هدف ایجاد شرایطی شاد برای خانواده ها و کودکان نیازمند، اهدای وجه نقد به خانواده کم بضاعت به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) انجام شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه کمک های همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی جامعه و فشاری که بر آحاد جامعه وارد می شود و در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص دستگیری از خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت، این کمک ها با یاری خیرین و به همت جهادگران بسیجی پایگاه با حفظ شان و کرامت خانواده ها انجام می شود.

او افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا را برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: با هدف تحقق این مهم مبلغ 15 میلیون ریال وجه نقد به مناسبت اعیاد شعبانیه و ایام عید نوروز به افراد کم برخوردار اهدا شد.

فیض اضافه کرد: همچنین اهدای ۲۰ عدد پیراهن و شلوار مردانه با یاری جهادگران بسیجی از دیگر اقدامات مومنانه در این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها