خبرهای داغ:

تولید ثروت و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی خوزستان

مدیرکل شیلات خوزستان بیان کرد: تولید ثروت و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی استان و فرصت‌های مغفول مانده امکانپذیر است.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۴۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهرداد محمدی دوست توسعه و بهره وری از ظرفیت مراکز تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی استان خوزستان را یکی از تکالیف سازمانی عنوان کرد و گفت: جذب اعتبارها، تعمیر، تجهیز و نگهداری مراکز در سال آینده با قوت و حمایت بیشتری ادامه دارد.تولید ثروت و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی خوزستان

 

وی با بیان اینکه شیلات خوزستان با پیوند و هم افزایی میان هسته‌های تخصصی، کارشناسان و پرورش دهندگان مجرب در مسیر تولید ثروت گام بر می‌دارد، افزود: ما امروز با شناسایی همه ظرفیت‌های مغفول در سراسر استان به دنبال درآمدزایی و ایجاد اشتغال از زیربخش‌های مختلف شیلات هستیم.

 

محمدی دوست با تاکید بر اجرای تحقیقات کاربردی و اجتناب از فعالیت‌های تئوری و تک بعدی، ادامه داد: توانمندی و استعداد‌های استانی می‌تواند ما را در بسیاری از حوزه‌های شیلاتی خودکفا کند.

 

مدیر کل شیلات خوزستان در ۲ روز متوالی ضمن بازدید از مرکز تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی شهید ملکی اهواز و مرکز توسعه ماهیان بومی سوسنگرد، سیاستگذاری تولید شیلات در سال پیش رو را تشریح کرد و تصمیم گیری‌های لازم جهت تحقق این اهداف را به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها