دبیر کانون‌های رضوی استان ایلام گفت: ۲ تن گوشت گرم گوسفند بین نیازمند ایلامی توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۹۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید محمدباقر هاشمی دبیر کانون‌های رضوی استان ایلام روز جمعه در حاشیه بسته‌بندی و توزیع گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند ایلام اظهار داشت: به این منظور ۲۴۱ رأس گوسفند اهدایی آستان ذبح شده که ۲ تن گوشت گرم گوسفند بین نیازمند ایلامی توزیع شد.

وی افزود: این گوشت به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز و اعیاد شعبانیه بین خانواده‌های شناسایی شده در ۳۰ محله از سراسر استان ایلام در حال توزیع است و تا قبل از ۲۸ اسفند فرایند توزیع آن به اتمام می‌رسد.

هاشمی ادامه داد: ارزش ریالی این گوشت ۸۰۳ میلیون تومان است که برای اولین‌بار توسط آستان قدس رضوی بین خانواده‌های نیازمند استان ایلام تا قبل از شروع سال نو توسط رابطان آستان قدس در نقاط مختلف توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین از سوی ایستگاه صلواتی آستان قدس رضوی در نقطه صفر مرزی مهران با عراق طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ اسفند با توزیع روزانه ۶ هزار پرس غذا از زائران کربلا که برای نیمه شعبان به عتبات‌عالیات مشرف شده بودند پذیرایی شد و همچنین ۲۵ مورد ذبح گوسفند در نیمه شعبان انجام گرفت.

دبیر کانون‌های رضوی استان ایلام اضافه کرد: باهمت آستان قدس رضوی و مشارکت خیرین استان ایلام ۲۰ مورد جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیون تومان برای نوعروسان نیازمند تأمین شد که سهم آستان قدس رضوی ۱۵ میلیون تومان و مابقی از محل مشارکت خیرین استان ایلام بود و نیز ۲۰ مورد تعمیر منزل مسکونی محرومان انجام گرفت.



انتهای پیام/ر

ارسال نظرات