مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: جشن نیمه شعبان از ساعت هشت صبح تا ۲۱ در مرکز ایلام به‌صورت ویژه با برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۵۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام علی رحیمی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان امسال روز یکشنبه ۶ اسفندماه از ساعت هشت صبح تا ۲۱ در مرکز ایلام به‌صورت ویژه برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: در قالب این برنامه که از مسیر میدان ۲۲ بهمن تا میدان امام خمینی (ره) خواهد بود، ۴۰ غرفه مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، رسانه‌ای، مشاوره، ایستگاه‌های صلواتی و غیره برپا می‌شود.

 

 رحیمی از برنامه‌ریزی برای پخت و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم در این جشن خبر داد و گفت: ۴۰ هزار تعرفه قرعه‌کشی نیز بین مردم توزیع و هر ۲ ساعت یکبار برنده در مجموع به تعداد ۲۰۰ نفر معرفی می‌شود.

 

 وی توزیع اقلام صنایع‌دستی، نهال رایگان، بادکنک، عفاف و حجاب، توزیع کتب رهبر معظم انقلاب، بازی کودک، طب سنتی، ویزیت رایگان و نقاشی و بازی کودکان را از دیگر برنامه‌های جشن عید نیمه شعبان در ایلام عنوان کرد.

 

 رحیمی با ذکر اینکه نظیر چنین جشنی در سایر شهرستان‌های ایلام طی روزهای پنجم و ۶ اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: گروه طنز هوش برتر از استان کرمانشاه در این جشن به اجرا خواهند پرداخت.

 

 وی با تأکید بر اینکه مردم ایلام خواهان و مُحب اهل‌بیت و ائمه اطهار (ع) به‌ویژه امام‌زمان (عج) هستند، یادآور شد: برگزاری جشن‌ها و آیین‌های مردمی نیمه شعبان، نقش مهمی در ماندگاری و تأثیرگذاری این برنامه‌ها و ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه خواهد داشت.

ارسال نظرات