مدیرکل تبلیغات ایلام گفت: بی‌حجابی ضربه به بنیان خانواده است و ماجرای شهید الداغی نمونه آن است.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۳۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل سازمان تبلیغات ایلام در نسشت بامسئولین هییات مذهبی گفت: در بدو اسلام دوره پیامبر (ص) خودشان به دنبال چالش‌ها می‌رفتند و کسانی که مواجه می‌شدند و ایمانشان را از دست دادند و، اما تعدادی که به دنبال چالش رفتن ایمانشان افزون شد.

وی گفت: همه ما موظف به جهاد تبیین هستیم تا شیوه را بکار بگیریم.

نجفی در ادامه بیان کرد: در جهاد تبیین چطور باید عمل کنیم کسی که سختی می‌بیند با عقل جز نگر موضوع را می‌بیند و همه چیز برایش سخت می‌شود و این حکایت ما هست اگر ما موضوع را با عقل کل‌نگر ببینیم متوجه میشیم که چرا همه حکومت اسلامی ایران را خواهان هستند.

وی گفت: یکی از مسائل مهم ما حجاب و عفاف هست گام اول طرح بحث ما این است که ببینیم که کجا ایستادیم و راه‌ها را می‌خواهیم بشناسیم.

نجفی عنوان کرد: از مهرماه ۱۴٠۱ که کشور با یک‌سری مسائل مواجه هست و تاکنون که تقریباً ۷ ماه ازآن‌گذشته در این زمینه کار‌های شده و آمار‌های به‌دست‌آمده که تا حدودی راه را به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نظرسنجی که در شهر تهران به‌دست‌آمده گفت: در این نظرسنجی که از ۱۳۳ نفر از بانوان ضعف حجاب بررسی شده که بیشتر جوان هستند ۶۴ درصد آن‌ها متأهل بودند و تقریباً دارای تحصیلات بودند و جالب هست ۶٠ درصد معتقد بودند کشف حجاب به بنیان خانواده ضربه می‌زند.

وی در ادامه بیان کرد: در این نظرسنجی ما را به چند نکته کلیدی می‌رساند ابتدا اینکه ما نباید سبد بدحجاب وبی حجاب را باهم یکی کنیم نکته اولش این است که همه به بنیان خانواده توجه دارند.

نجفی گفت: این موضوع و آمار‌ها راه را برای ما باز می‌کند که باید چه‌کار کنیم نمونه‌اش برنامه نیمه شعبان که کار خیلی خوبی بود و ۲۵ ارگان پای‌کار آمد و برای همین موضوع کارگروه‌های حجاب و عفاف در دستور کار داریم که با کمک متولیان امر قدم مثبتی در این زمینه برداریم.

ارسال نظرات