خبرهای داغ:

آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود برای تأمین بنزین نوروز ۱۴۰۲

شاهرود_سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از آمادگی این شرکت برای تأمین بنزین مورد نیاز مردم در نوروز سال آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۱۴
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود برای تأمین بنزین نوروز ۱۴۰۲به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی گفت: پیش‌بینی ما این است که تردد در تعطیلات نوروز امسال به مراتب از تعطیلات سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود و روند مصرف بنزین در نوروز پیش رو افزایشی است.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی مناسب فرآورده در ۳ انبار نفت منطقه و تأمین بنزین نوروزی انجام و از اواسط اسفندماه نیز عملیات سرکشی جایگاه‌های تحت پوشش آغاز گردیده است.
عبدلی گفت: بازرسان و گروه‌های عملیاتی ما به جایگاه‌های عرضه سوخت می‌روند و ضمن بررسی مسیر‌های مختلف در منطقه، نواقص و کاستی‌ها را بررسی، پیگیری و برطرف می‌کنند.
او اظهار کرد: امیدواریم برای تعطیلات نوروز که شروع عملیاتی آن روز ۲۵ اسفندماه است، آمادگی کامل داشته باشیم.
عبدلی تصریح کرد: از اواسط اسفندماه برنامه‌ریزی برای اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تیم‌های بازرسی به مجاری عرضه سوخت را انجام داده تا آمادگی کامل جایگاه‌ها را احراز کنند و با توجه به افزایش تعداد سفرها، بتوانیم خدمات خوبی را در بحث سوخت‌رسانی در ایام نوروز پیش‌رو ارائه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها