این روز‌ها که بازار ایلام شلوغ است نیاز است تا از عرضه تا تقاضا نظارت ویژه‌ای صورت‌گرفته تا مواد غذایی و مایحتاج مردم با کمترین قیمت به دست مردم برسد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۳۴
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ایام عید نوروز همه چیز حال و هوای دیگری دارد و خریدی که انجام می‌شود لذت‌بخش‌تر است به همین دلیل بازار از رونق خاصی برخوردار است و به همین دلیل مردم روانه بازار برای خرید نوروزی می‌شوند.

این روز‌ها همه حال و هوای عیدی دارند؛ اما کسانی هستند که در شادی و غم مردم به دنبال کسب درآمد هستند و می‌خواهند از این راه سودی به جیب بزنند.

این روز‌ها که بازار ایلام شلوغ است نیاز است تا از عرضه تا تقاضا نظارت ویژه‌ای صورت‌گرفته تا مواد غذایی و مایحتاج مردم با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

توزیع ۱۵۰ تن میوه ویژه ایام نوروز در ایلام

حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی ایلام در خصوص توزیع اقلام عید نوروز اظهار کرد: ۱۵۰ تن میوه ویژه ایام نوروز توزیع می‌شود که ۱۰۰ تن از این مقدار پرتقال تامسون و ۵۰ تن نیز سیب‌درختی است.

وی افزود: ایلام جزو نخستین استان‌های کشور است که اقدام به ذخیره‌سازی میوه ایام نوروز کرد و دراین‌خصوص قرارداد با مباشر تعیین شده برای انتقال میوه انجام‌گرفته است.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام یادآور شد: لیست عاملان توزیع در مرکز استان و شهرستان‌ها برای عرضه میوه ایام نوروز تعیین شده است.

شکری تأکید کرد: کمیته راهبری بر عرضه محصول باکیفیت طی این ایام نظارت دارد و قیمت نیز مطابق دستورالعمل خواهد بود

بازار عید ایلام زیر ذره‌بین نظارت؛ متخلفان منتظر برخورد قانونی باشند

استاندار ایلام گفت: بازار عید در ایلام زیر ذره‌بین نظارت قرار دارد و هرگونه تخلفی با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: روند نظارت‌ها در بازار به مناسبت ایام نوروز تشدید خواهد شد و اکیپ‌های نظارتی هر روز از بازار نظارت می‌کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: مسئولان باید به‌صورت میدانی در بازار حضور داشته باشند تا مردم در تأمین مایحتاج خود با مشکل مواجه نشوند، همچنین اهمال‌کاری در این زمینه از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: با تهدیدات صورت‌گرفته اقلام موردنیاز مردم در شب عید هم تأمین شده و به‌صورت تدریجی در بازار توزیع خواهد شد.

استاندار ایلام بیان داشت: گوشت قرمز موردنیاز مردم هم در جایگاه عرضه با قیمت مصوب به مردم عرضه خواهد شد همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد کشتارگاه‌ها و ذبح بهداشتی به‌منظور جلوگیری از ذبح غیربهداشتی در مناطق مختلف استان هستیم.

وی تصریح کرد: مردم باید خرید نوروزی خود را با نرخ مناسب انجام داده و هرگونه توزیع نامناسب و عرضه باقیمت‌های بالاتر از نرخ مصوب و... برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات