فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۹۷ درصد قتل‌ها در استان خبر داد و گفت: طی سال جاری سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها در استان بوشهر به صفر رسید
کد خبر: ۹۴۹۹۷۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها در استان بوشهر به صفر رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار حیدر سوسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام نوروز اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی هستیم و در بسیاری از شاخص‌ها شاهد بهبود عملکرد هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه شرارت، نزاع دسته‌جمعی و تصادفات دارای کمترین میزان وقوع است ادامه داد: طی سال جاری سرقت طلا و جواهرات از فروشگاه‌ها و سرقت از بانک‌ها به صفر رسیده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش ۲ درصدی وقوع سرقت در استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در ۲۷ درصد از سرقت‌ها عین کالای سرقت شده کشف و به مالک بازگردانده شده است.

کشف ۸۸ درصد جرایم خشن

وی از کشف ۸۸ درصد جرایم خشن استان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: طی سال جاری ۶ هزار و ۳۶۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است. در زمینه دستگیری معتادان متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سردار سوسنی از کشف ۴۸ هزار عدد مواد محترقه، یک میلیون و ۱۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد و افزود: در زمینه تصادفات ۲۵ درصد و در زمینه فوتی‌های ۱۱ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در راستای امنیت طی سال جاری ۲ شهید امنیت داشته‌ایم تاکید کرد: سه هزار و ۵۰۰ مشمول خدمت وظیفه در سال جاری به مراکز آموزشی اعزام شده‌اند.

کشف ۹۷ درصد قتل‌ها

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۹۷ درصد قتل‌ها در استان خبر داد و افزود: ۲۰۸ محکوم تحت تعقیب نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی از کشف ۸۲ درصدی سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و بیان کرد: در زمینه سرقت به عنف شاهد کاهش ۸۲ درصدی و در زمینه سرقت منازل کاهش ۹ درصدی را داشته‌ایم.

سردار سوسنی با اشاره به افزایش ۳۶ درصدی کشف کالای قاچاق در استان تصریح کرد: در زمینه احتکار کالای اساسی ۲۲ فقره و در زمینه زمین‌خواری ۳۵ فقره کشفیات داشته‌ایم.

افزایش ۱۱۷ درصدی کشف زمین‌خواری

وی از افزایش ۱۱۷ درصدی کشف زمین‌خواری در استان خبر داد و افزود: چهار میلیون و ۳۵۲ هزار متر مربع زمین به ارزش یک تریلیون و ۶۶۶ میلیارد ریال ارزش زمین‌خواری در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر میزبان کشفیات قاچاق در استان طی سال جاری را ۷۱۴ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۳۴ مرحله طرح مبارزه با قاچاق در استان اجرا شده که ۹۲۱ پرونده تشکیل و ۹۳۴ نفر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش ۴ درصدی شکل‌گیری جرایم سایبری در استان بوشهر طی سال جاری اضافه کرد: بیش از ۹۷ درصدی جرایم سایبری در استان بوشهر کشف شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها