خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده سپاه قم؛

مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان قم مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۶۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با حضور سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

سردار مهدی کبیری‌پور در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات سرگرد پاسدار سیدمحمد حسن یزدی‌نژاد کمال تشکر را داشته باشم که انصافاً کارنامه موفقی در این مسئولیت داشتند و امیدواریم این مسیر در مدیریت جدید نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به توانمندی‌هایی که در استان قم وجود دارد، بیان داشت: هنرمندان توانمندی در استان قم وجود دارد که در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند که نشان از پتانسیل بالای این استان در زمینه هنر است.

بسترسازی برای نقش‌آفرینی همه هنرمندان قم

یاسر محمدی مسوول جدید سازمان بسیج هنرمندان قم نیز طی سخنانی، ابراز کرد: جامعه ما در شرایط کنونی با جنگ ترکیبی دشمن روبه‌رو است؛ جنگی هر دشمن هرلحظه میدان بازی آن را تغییر می‌دهد.

وی ادامه داد:  مقام معظم رهبری در تعبیری زیبا سلاح مقابله با این جنگ را معرفی کردند و از هنر بعنوان سلاحی برّا نام بردند و یا درجایی دیگر فرمودند ما برای انتقال مفاهیم، فرهنگ‌سازی و الگوسازی راهی به‌جز هنر نداریم.

محمدی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال و نهادهای فرهنگی در استان بنا داریم زمینه را برای نقش‌آفرینی هنرمندان عزیز در استان فراهم کنیم.

وی در پایان از مسوولان سابق این سازمان آقایان روز بهانی، علامه، رزق‌آبادی، بابایی و یزدی نژاد به‌پاس سالها خدمت‌رسانی در این عرصه قدردانی کرد.

مسئول فضای مجازی معاونت اجتماعی سپاه استان، جانشین معاونت فرهنگی، مدیریت ارتباطات و رسانه سپاه قم و مسئول مرکز آفرینش‌های هنری استان قم ازجمله سوابق و مسئولیت‌های قبلی یاسر محمدی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار