مسئول اردویی و راهیان نور سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

شاهد استقبال چشمگیر زائر اولی‌های جوان و نوجوان از راهیان نور هستیم

ساری- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا گفت: امسال حضور زائر اولی‌ها، جوانان و نوجوانان در یادمان‌های شهدای گمنام راهیان نور چشمگیر است.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۹۰
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

شاهد استقبال چشمگیر زائر اولی‌های جوان و نوجوان از راهیان نور هستیم

خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد عباسپور  صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» به عنوان مسئول همیشگی راهیان نور استان مازندران گفت: ما هر چه داریم به برکت وجود و نفس‌ها و حمایت‌های این شهداست که پایه ریزی بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف راهیان نور انجام دادند.

سرهنگ عباسپور با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راهیان نور افزود: پیگیری کمیته خادمین دفاع مقدس از جمله این برنامه ها بود که بسیاری از کار‌های عرصه راهیان نور با همکاری و اخلاص و حمایت‌های این خادمین صورت می‌گیرد و این خادمین با حضور در این اردوگاه‌ها در عرصه‌های فرهنگی، اسکان، آشپزخانه و نظافت و ... زحمت می‌کشند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با تاکید براینکه نگاه خادمین شهدا همان نگاه شهید بلباسی است ، ادامه داد: شهید بلباسی همیشه خودش را خادم مهمانان و زائرین شهدا می‌دانست و دغدغه و پیگیری حل مشکلات زائرین را داشت.

سرهنگ عباسپور با تصریح بر اینکه شهید بلباسی در هر عرصه که کار بر زمین بود با اینکه مسئولیت استانی داشت، اما آن کار را برعهده می‌گرفت، متذکر شد: نگاه شهید بلباسی نگاه تربیتی نسبت به مقوله خادمی بود و نگاه همه مجموعه دست اندرکاران راهیان نور هم اینگونه است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مسئولیت پذیری، دغدغه داشتن و اخلاص در عمل را مهمترین شرط خادمی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: این‌ها از برکت شهداست که در فرهنگ غنی دفاع مقدس اعم از ایثار، فداکاری، جهاد، اخلاص و ولایت پذیری در این فرهنگ ساری و جاری بود و با نگاه خادمین در بدنه خادمین شهدای استان مازندران ساری و جاری است.

سرهنگ عباسپور در ادامه  یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس با نگاه جهاد تبیین را راهیان نور  عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان از این فرصت نهایت بهره را برد.

به گفته مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا  امسال حضور زائر اولی‌ها، جوانان و نوجوانان در یادمان‌های شهدای گمنام چشمگیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار