مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده درگفتگو با بسیج خبر داد:
ساری- مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده از میزبانی بیش از ۸ هزار زائر مازندرانی تا به امروز خبر داد و گفت: انتظار است که به بیش از ۱۰ هزار زائر برسد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۹۲
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

میزبانی بیش از ۸ هزار زائر مازندرانی در اردوگاه شهید جعفرزاده

خبرگزاری بسیج؛سرهنگ روح الله صادقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور،  با گرامیداشت یاد شهیدان بویژه پنج شهید مدافع حرم خادم الشهدای استان مازندران «رحیم کابلی»، «محمد بلباسی»، «علیرضا بریری»، «حسن رجایی‌فر»، و «حبیب الله پور» از میزبانی بیش از ۸ هزار زائر مازندرانی تا به امروز خبر داد و گفت: انتظار است که به بیش از ۱۰ هزار زائر برسد.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول  بیان اینکه زائرین مازندران در ابتدای ورودشان به منطقه عملیاتی، یک شب در اردوگاه شهید جعفرزاده مستقر می‌شوند، افزود: در این مکان خدمات فرهنگی، اقامتی و پذیرایی ویژه این زائرین را داریم.

سرهنگ صادقی در ادامه  از برگزاری مراسم تحویل سال نو و سالگرد دو شهید گمنام در هفت تپه خبر داد و اضافه کرد: زائران در برنامه محفل «شونیشت شهدایی» با حضور خانواده‌های شهدا شرکت و پس از آن ، به منطقه فتح المبین  میروند.


مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده با تاکید بر اینکه مسئولین برای حضور بیشتر جوانان برنامه ریزی کنند که یادی از شهدا و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام راحل خواهد بود ابراز امیدواری کرد: این سرزمین سرشار از معادن معرفتی شهداست،و تلاش کنیم سبک زندگی را برای آیندگان ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها