امام جمعه مهریز گفت: وزرای دولت سیزدهم عادلانه با هدف بررسی وضعیت و شرایط مناطق مختلف کشور سفر کنند که انجام آن موجب دلگرمی و جلب اعتماد مردم است.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۰۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مهریز در سال ۱۴۰۱ افزود: از اینکه وزرا عادلانه به مهریز سفر ندارند جای انتقاد است و باید برای حل مشکل به صورت عملی اقدام شود.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم مهریز حضور وزرا و مسئولان ارشد و تاثیرگذار نظام به منطقه و بررسی مسایل و مشکلات مختلف است ابراز امیدواری کرد برای همیشه این موضوع حل شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه به شرایط اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم بکوشند.

محی‌الدینی بیان کرد: تیم اقتصادی دولت با همکاری قوه قضائیه باید برای مهار تورم لجام گسیخته و افزایش قیمت‌ها که فشار زیادی بر اقشار آسیب پذیر وارد کرده وارد عرصه عمل شوند.

وی تاکید کرد: مجلس باید در کنار نظارت و توزیع عادلانه بودجه به مسایل فرهنگی و ارزشی که نیاز مبرم کشور در کنار سایر موارد است با جدیت برنامه‌ریزی و اقدام داشته باشد

امام جمعه مهریز به اهمیت روحیه جهاد و ایمان و خدمت مخلصانه به مردم در شرایط کنونی کشور اشاره و از همه مدیرانی که در راستای حل امور مختلف تلاش دارند قدردانی کرد.

همچنین نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در کنار برنامه‌های دولت برای رسیدگی به مطالبات بر حق و قانونی مردم از هیچ تلاشی دریغ ندارند و باید همه با هم برای حل مسایل اقدام کنند.

محمدرضا صباغیان با قدردانی از همه افراد و گروه‌هایی که برای حل مشکلات و خدمت به مردم در تلاش هستند قدردانی کرد و تداوم روحیه اخلاص را در تمامی بخش‌ها خواستار شد.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز از مدیران خواست ارتباط خود را با خبرنگاران و پوشش مناسب اخبار و تقویت روابط عمومی‌ها در شهرستان خواستار شد.

در این نشست همچنین تعدادی از اعضای شورای اداری و شورای اسلامی شهر به طرح دیدگاه‌ها و مطالبات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند که مقرر شد توسط نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

ارسال نظرات