استاندار ایلام با تمجید از تلاش‌های سپاه در اجرای پروژه آبرسانی به روستا‌های محروم کشور، گفت: ایلام، نخستین استان کشور در آبرسانی به مناطق محروم است.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۳۹
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
استان ایلام رتبه نخست کشور در آبرسانی به مناطق محروم  دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در آیین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان اظهار داشت: سپاه از جنس مردم و از بدنه مردم است و همواره در کمک رسانی به مردم نقش آفرین است.

وی تاکید کرد: یکی از پروژه‌هایی که امروز با مشارکت سپاه در اقصی نقاط کشور در حال اجراست، آبرسانی به روستا‌های دورافتاده است که در استان آبرسانی به ۲۰۰ روستای محروم با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان جریان دارد.

بهرام نیا با بیان اینکه تحول خوبی در حوزه آبرسانی به روستا‌های استان به همت بسیج سازندگی سپاه استان انجام شده است، اضافه کرد: در ابتدا تعداد روستا‌های مشمول ۱۲۸ مورد با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود که این تعداد به ۲۰۰ روستا با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار افزایش یافت.

وی تاکید کرد: این پروژه در استان ایلام با ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و از این نظر ایلام در طرح آبرسانی به مناطق محروم رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ایام تعطیلات نوروزی پرداخت و اضافه کرد: تلاش شبانه روزی نیروی‌های خدوم شهرداری در زیباسازی، نظافت محیط شهری و ایجاد محیطی مفرح برای مهمانان نوروزی شایسته قدردانی است

بهرام نیا گفت: پاکبانان با شب‌نخوابی در زیباسازی و نظافت محیط شهری آبروداری کرده تا محیطی مفرح برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.

وی افزود: امیدواریم سال جدید سالی همراه با تحول برای ملت و استان و رونق سفره اقتصادی مردم در همه زمینه همراه باشد.

ارسال نظرات