خبرهای داغ:
سردار جوانی با تأکید بر اشاره مهم رهبر انقلاب به مردمی کردن اقتصاد کشور، دولتی بودن اقتصاد را ریشه مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم دانست و گفت: مردم را باید به شکل واقعی در اقتصاد کشور مشارکت دهیم و باید تلاش کنیم وابستگی کشور را به خام فروشی قطع کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۶۷
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم رشد تولید، اظهار کرد: سال جدید را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران و به ویژه خانواده شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: مقام معظم رهبری نگاه عالمانه، حکیمانه با آشنایی کامل نسبت به اولویت‌ها و مشکلات حاکم یر کشور، شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» را همانند شعار‌های سال‌های گذشته انتخاب کردند.

سردار جوانی ادامه داد: مقام معظم رهبری چرایی انتخاب این شعار را برای سال ۱۴۰۲ در حرم مطهر امام رضا (ع) به خوبی تبیین کردند مقام معظم رهبری نشان دادند که همچنان اقتصاد اولویت اول کشور است و مشکلات اقتصادی یک واقعیت تلخ است و رهبر انقلاب بر این مهم تأکید دارند.

معاون سیاسی سپاه تورم را عامل اصلی در ایجاد مشکلات اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری همانند یک پدر نسبت به مشکلات معیشتی مردم اقتصادی حاکم بر کشور دغدغه دارند، رهبر انقلاب در شعار سال مهار تورم و رشد تولید را دو محور اصلی رونق اقتصاد و معیشت مردم مطرح کردند.

سردار جوانی با بیان اینکه رشد تولید، باعث مهار تورم می‌شود، اضافه کرد: مقدمه رشد تولید، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید است.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طی سخنرانی نوروزی در حرو امام رضا (ع)، وضع جامعه و شرایط حاکم بر کشور را به درستی تبیین کردند، گفت: رهبر انقلاب مقاومت و ایستادگی ملت ایران را عامل اصلی شکست توطئه‌های دشمن برشمردند.

سردار جوانی با تأکید بر اشاره مهم رهبر انقلاب به مردمی کردن اقتصاد کشور، دولتی بودن اقتصاد را ریشه مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم دانست و تصریح کرد: مردم را باید به شکل واقعی در اقتصاد کشور مشارکت دهیم و باید تلاش کنیم وابستگی کشور را به خام فروشی قطع کنیم.

وابستگی به دلار، اقنصاد کشور را در آینده با چالش‌های بیشتری مواجه خواهد کرد
معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه باید تأثیر دلار را بر اقتصاد کشور از بین ببریم، اضافه کرد: وابستگی به دلار، اقنصاد کشور را در آینده با چالش‌های بیشتری مواجه خواهد کرد.

سردار جوانی در خصوص بیانات رهبر انقلاب در حرم امام رضا (ع)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از زمانی که جنگ اوکراین شکل گرفت با صراحت فرمودند؛عامل اصلی وقوع این جنگ، غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها هستند.

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: ایشان ورود روسیه به این جنگ را یک اقدام پیشگیرانه و پیش دستانه در بحث امنیت روسیه تحلیل کردند، رهبر انقلاب فرمودند آمریکایی‌ها با ایجاد بستر جنگ اوکراین، به دنبال فروش سلاح‌ها و جنگ افزار‌های خودشان به اوکراین هستند و ییشترین میزان فروش تسلیحات نظامی را به اوکراین دارند.

دخالت ایران در جنگ اوکراین، بهانه آمریکایی‌ها در اعمال فشار ببشتر علیه جمهوری اسلامی ایران است

سردارجوانی با اشاره به اینکه جنگ اوکراین، میدان نبرد روسیه با غرب است، اضافه کرد: دخالت ایران در جنگ اوکراین، بهانه آمریکایی‌ها در اعمال فشار ببشتر علیه جمهوری اسلامی ایران است و با جنگ تبلیغاتی این را مطرح کرنند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری یا صراحت مواضع جمهوری اسلامی ایران را نسبت به جنگ اوکراین مطرح کردند، تصریح کرد: دخالت ایران در جنگ اوکراین دروغ محض آمریکایی‌ها در اعمال فشار بیشتر نسبت به ایران است و رهبر انقلاب نسبت به این موضوع تأکید داشتند.

سردار جوانی با تأکید براینکه تعاملات بین جمهوری اسلامی با روسیه به معنای حضور ایران کنار روس‌ها در جنگ اوکراین نیست، اظهار کرد: این موضوع که غربی‌ها مطرح می‌کنند ایران در جنگ اوکراین دخالت دارد، یک ادعای دروغی است.

ت/2623
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها