معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از ورود بیش از ۲۶۸ هزار و ۳۹۰ خودرو به استان یزد از ۲۴ تا ۲۹ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۷۰
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سیدحسین محمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: آمار خودرو‌های ورودی به استان یزد از ۲۴ تا ۲۹ اسفند به ۲۶۸ هزار و ۳۹۰ رسید.

وی همچنین آمار خودرو‌های خروجی از استان را نیز ۲۶۸ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و گفت: روز گذشته آمار خودرو‌های وارد شده به استان ۴۲ هزار و ۳۶۸ مورد و آمار خروجی‌ها به ۴۷ هزار و ۶۷۰ مورد رسید.

محمدی با اشاره به اجرای طرح راهداری نوروزی بیان کرد: بیشترین آمار خروجی خودرو در استان یزد مربوط به روز ۲۹ اسفند بوده که بالغ بر ۴۷ هزار خودرو از استان خارج شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: محور‌های پرتردد در ساعت اوج طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب یزد – مهریز، دهشیر – تفت، عقدا – اردکان و یزد – تفت بوده است.

محمدی عنوان کرد: میزان تردد در محور‌های استان یزد در حال حاضر توسط ۹۲ ترددشمار فعال رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت خودرو‌ها نیز توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود، افزود: سرعت متوسط خودرو‌ها در تاریخ ۲۹ اسفند ۸۲ کیلومتر در ساعت بوده و ۱۲ درصد خودرو‌ها بالاتر از سرعت غیرمجاز داشته اند.

محمدی همچنین یادآور شد: ۲۱ درصد آمار خودرو‌هایی که در محور‌های استان تردد کرده اند، مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

ارسال نظرات