خبرهای داغ:
رئیس بازرسی کل فراجا:

نیروی انتظامی ۷۲ شهید امنیت در سال ۱۴۰۱ تقدیم کشور کرد

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی کشور سال گذشته ۷۲ شهید برای امنیت تقدیم نظام کرد، افزود: پلیس برای خدمتگزاری مردم جانش را در کف دستش گرفت تا امنیت شهروندان حفظ شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۰۳
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا در جلسه قرارگاه نوروزی در استان گلستان، اظهارکرد: سال ۱۴۰۱ دارای فراز و فرودهای زیادی بود که مجموعه فرماندهی انتظامی کل کشور از حوادث و اتفاقات سربلند بیرون آمد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود آفرید.

رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه انتظامی کشور در سال گذشته ۷۲ شهید برای امنیت تقدیم نظام کرد، افزود: در سال ۱۴۰۱ پلیس برای خدمتگزاری مردم جانش را در کف دستش گرفت تا امنیت شهروندان حفظ و تامین شود.

وی بیان کرد: مجموعه ای که برای امنیت مردم جانش را تقدیم می کند، این مجموعه ارزش آفرین و قابل تقدیر است و مردم نیز قدردان مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی پلیس هستند.

معصوم بیگی اضافه کرد: یکی از دلایلی که مردم قدردان پلیس هستند، همین حضور مقتدرانه و با صلابت پلیس در ایام نوروز است که نظم و امنیت را در جامعه برقرار می کنند.

وی به شعار نوروزی پلیس با عنوان «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای» اشاره کرد و گفت: بخش دوم این شعار تضمین کننده بخش اول بوده و اگر قرار است نوروزی متفاوت را داشته باشیم باید پلیسی مقتدر، کاربلد، حرفه ای و آموزش دیده پای کار باشد.

رئیس بازرسی کل فراجا ادامه داد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمانی مقتدر و حرفه ای است که انشاله در سال جدید این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد تا شاهد پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها