برپایی "نمایشگاه عکس و خاطرات لاله‌های آسمانی مکتب حاج قاسم" در دهستان بهادران مهریز

تصویر شهدای شاخص همراه با بیوگرافی آن‌ها در فضاسازی جذاب به مدت یک هفته در دهستان بهادران به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۷۲
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، محمود فلاح مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: نمایشگاه عکس و پوستر شهدا با عنوان "نمایشگاه عکس و خاطرات لاله‌های آسمانی مکتب حاج قاسم" در مسجدی قدیمی و سنتی در روستای کریم آباد بهادران به مناسبت ایام نوروز به مدت یک هفته دایر شده است.

فلاح اظهار کرد: این نمایشگاه حول محور جهاد تبیین و با هدف معرفی شهدا، اهداف و آرمان‌های آن‌ها به مردم برپا شده، چرا که بسیاری از مردم شهدا را مثل کسانی می‌دانند که از دنیا رفتند و دیگر در میان ما نیستند؛ رفتار و سیره شهدا باید در میان مردم تبیین شود تا همه بدانند که شهدا چگونه تربیت شده و در این مسیر قرار گرفتند و دارای چه منزلتی هستند.

وی نکته قابل توجه برپایی این نمایشگاه را حضور چشمگیر نوجوانان و جوانانی دانست که با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر و به صورت خودجوش در برپایی این نمایشگاه تلاش می‌کردند و این نشان می‌دهد که جوانان ما و نوجوانان بسیجی ما هنوز پا در رکاب این انقلاب هستند و آماده اند تا از آرمان‌های کشور و انقلاب اسلامی خود دفاع کنند.

لازم به ذکر است؛ برنامه‌هایی از قبیل خاطره گویی رزمندگان، روایتگری راویان دفاع مقدس، برنامه تحویل سال نو، حضور خادمیاران رضوی، رونمایی از سلاح‌های گردان امام حسین (ع) از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.

ارسال نظرات