خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اعلام اینکه مناطق عملیاتی این شهرستان آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور است، گفت: از ایام پایانی اسفند پارسال تاکنون ۱۵ هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان شهید بهشتی در این شهرستان دیدن کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۳۳
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

سرهنگ عزیزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو به مردم ایران اسلامی و به خصوص مزنشینان قصرشیرین افزود: شهرستان مرزی قصرشیرین به عنوان دروازه کربلا و از مناطق تاریخی و تمدنی در غرب کرمانشاه با ظرفیت های بالای مذهبی، گردشگری، فرهنگی و تاریخی فراوان آماده بازدید مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی اظهار کرد: قصرشیرین یکی از شهرستان های تمدنی باستانی و در عین حال مشهور به مدخل آزادگان سرافراز و دورازه کربلای معلا دارای ظرفیت های مذهبی و فرهنگی و گردشگری فراوانی است که هر انسانی با هر سلیقه ای را با گرایش به طبیعت و تمدنی و تاریخی جذب می کند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: ما هم از این فرصت استفاده می کنیم و از همه مردم ایران و هم استانی ها دعوت می کنیم که در ایام تعطیلات نوروز به قصرشیرین سفر کنند چون همه خدمات و تمهیدات و تدابیر لازم برای پذیرایی شایسته از مهمانان نوروزی و زائران و راهیان نور وجود دارد.

 

ارسال نظرات