خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: نگاه نظامند به مسایل اقتصادی می‌تواند از عوامل تحقق شعار سال باشد.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۱۴
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

شعار سال با همت مضاعف مسوولان و کار جهادی محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی مومن به قرآن، ماه رمضان، حج و مسایل اعتقادی برگرفته از ایمان هستند که باید از این بنیه محکم مراقبت شود.
او با اشاره به اینکه هزاران نقطه قوت در این نظام اسلامی وجود دارد، ابراز کرد: تمام مبنای دشمنی دشمنان، محدودیت‌ها و تحریم‌ها، پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله دفاعی، پزشکی و علمی است.
امینی با بیان اینکه اسراف در استفاده از منابع انرژی به اقتصاد کشور آسیب می‌زند، اظهار کرد: مصرف گاز در ایران به اندازه کشور چین با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت است که این رویه باید از سوی مردم و واحد‌های صنعتی اصلاح شود.
امام جمعه شاهرود به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال با توجه به شرایط اقتصادی هرسال از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود.
او با بیان اینکه شعار سال با همت مضاعف مسوولان و کار جهادی محقق می‌شود، ابراز کرد: سال‌ها از تصویب اصل ۴۴ می‌گذرد، اما این اصل به درستی اجرا نشد تا جلوی بخشی از مشکلات کشور گرفته شود.
امینی تصریح کرد: نگاه نظامند به مسایل اقتصادی می‌تواند از عوامل تحقق شعار سال باشد.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: شناسایی عوامل تحول درونی کشور در اقتصاد مانند کاهش تصدی‌گری دولت، کاهش وابستگی به دلار و رشد اقتصادی در این برهه از زمان ضروری است.
امینی گفت: شهروندان باید نسبت به مسایل شهر از جمله تولید تعصب داشته باشند و از تولیدات محلی و بومی منطقه استفاده کنند.
امام جمعه شاهرود از شهرداری این شهر بابت گل آرایی و زیبایی شهر به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان قدردانی کرد و افزود: مسوولان با نظارت بیشتر از گرانفروشی‌های بی‌رویه جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها