خبرهای داغ:
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان:

۱۱۳۰ نفر از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

خلیل دلپاک گفت: در حج سال ۱۴۰۲ از استان سمنان یک هزار و ۱۳۰ نفر در قالب هشت کاروان حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۸۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، خلیل دلپاک با بیان اینکه ظرفیت کاروانهای حج تمتع استان سمنان ابتدای سال ۱۴۰۲ تکمیل و تاکنون عملیات اخذ روادید در دست پیگیری بود، تاکید کرد: در حج امسال هشت کاروان از استان حضور دارند که دو کاروان مدینه قبل و مابقی مدینه بعد هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۱۳۰ نفر زائر خانه خدا از استان سمنان در سال ۱۴۰۲ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، افزود: دو کاروان از سمنان، سه کاروان از شاهرود دو کاروان از دامغان و یک کاروان از گرمسار راهی دیار وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: دو کاروان ۱۸۰ و ۱۶۰ نفری مدینه قبل از سمنان، دو کاروان ۱۳۵ و ۹۰ نفری از دامغان به صورت مدینه قبل و مدینه بعد و یک کاروان ۹۰ نفری مدینه قبل از گرمسار به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

دلپاک با بیان اینکه سه کاروان ۱۳۵، ۱۸۰ و ۱۶۵ نفری نیز از شاهرود به صورت مدینه قبل و مدینه بعد اعزام می‌شوند، گفت: بیشترین تعداد زائر برای شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام کاروان‌های حج در سال جاری صورت گرفته است، ابراز داشت: برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی حج ۱۴۰۲ بر اساس نیازهای آموزشی هریک از فراگیران ویژه عوامل حج نیز برنامه‌ریزی و ابلاغ شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین به برنامه پروازی حج ۱۴۰۲ از تهران اشاره کرد و بیان داشت: از تاریخ سوم تا بیست و هشتم خردادماه پروازهای رفت کاروانهای مدینه قبل و از ۱۴۰۲.۰۴.۱۳ تا ۱۴۰۲.۰۵.۰۳ پروازهای برگشت کاروان‌های مدینه قبل انجام می‌شود.

دلپاک گفت: از ۱۳ خرداد الی یکم تیرماه پروازهای رفت کاروان‌های مدینه بعد و از ۱۴۰۲.۰۴.۱۶ الی ۱۴۰۲.۰۵.۰۲ تاریخ پرواز برگشت کاروان‌های مدینه اجرا خواهد شد که امیدواریم زائران استان با بهترین شرایط حج را پیش روی بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار