مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ۱۵۰ گروه جهادی در هرمزگان در نوروز مشغول فعالیت جهادی هستند و نسل جوان پای ثابت گروه های جهادی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۹۷
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ،یاسین باوقار اظهار کرد: اردوی‌های جهادی در قالب برنامه های فرهنگی، ساخت و ساز، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و پزشکی برگزار می شود که طی این سالها متقاضیان زیادی داشته بویژه نسل جوان را توانسته به خود جذب کند و هدف از حضور در اردوهای جهادی در ایام عید تلاش برای شاد کردن دل هم نوعان است و رسیدگی به امور نیازمندان و این حضور عیدی بزرگی برای آنان است.

وی افزود: هر کس لذت اردوی جهادی را بچشد، عید نوروز و مناسبت های مختلف در خانه باقی نمی‌ماند و برای رفتن به اردو لحظه شماری می کند.

به گفته باوقار، اگر می‌خواهید نفس سرکش را رام کرده و به آن لگام بزنید شرکت در اردوهای جهادی بهترین کار است و هنوز هم جوانانی هستند که برای مبارزه با نفس خود و تزکیه نفس ترجیح می‌دهند تعطیلات نوروز را در اردوهای جهادی و مناطق محروم و در راه کمک به هم نوعانشان سپری کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه هرمزگان با اشاره به فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در هرمزگان در عید نوروز، بیان داشت: اردوهای جهادی از ابتدای اسفند سال ۱۴۰۱ شروع و در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان می دهند.

ارسال نظرات