توزیع بسته های معیشتی در روستاهای رابیع و چیدگی بخش بنت شهرستان نیکشهر

۴۰ بسته معیشتی در روستاهای رابیع و چیدگی بخش بنت شهرستان نیکشهر توسط گروه جهادی مهر و فرهنگ حوزه عشایری شهید باقری سپاه نیکشهر توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۱۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

محمد کدخدایی، مسئول گروه جهادی مهر و فرهنگ حوزه عشایری شهید باقری ناحیه مقاومت  بسیج سپاه نیکشهر، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: برای رفع محرومیت در مناطق دورافتاده یکی از مولفه های اساسی ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد که با توجه به ارتباطات خوبی که بین گروه جهادی و خیرین برقرار شده است طرح های اشتغالزایی و تولیدی خوبی مورد توافق و تفاهم قرار گرفته است.

وی افزود: برای اجرایی شدن طرح های اشتغالزایی زود بازده نیاز به هم افزایی و پیگیری و پشتیبانی های ارگان های مربوطه می باشد که انتظار داریم سپاه و بسیج در این امر پیش قدم و جلودار تحقق این امر مهم باشند و ما با همه توان در این مسیر برای رفع محرومیت از چهره این منطقه آماده و پای کار هستیم.

کدخدایی بیان کرد: به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف ارائه خدمت بی منت در مناطق محروم شهرستان نیکشهر تعداد 40 بسته معیشتی تهیه و در روستاهای رابیع و چیدگی بخش بنت توسط گروه جهادی مهر و فرهنگ حوزه عشایری شهید باقری ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بین محرومین و نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار