روحیه انقلابی و مدیریت جهادی راهکار قطعی و موثر برای تسریع در روند پیشرفت و آبادانی است

شیبک گفت: مردم مناطق محروم با دیدن تلاش و شور و نشاط جهادگران فردای بهتری را برای خود رقم خواهند زد و با الگو قراردادن جهادگران بسیجی، امید در دلهای آنها بیش از پیش زنده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۳۴
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرگرد پاسدار حمیدرضا شیبک، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در میزبانی از گروه جهادی حضرت خاتم الانبیاء (ص) استان فارس، ضمن سرکشی و عرض خیر مقدم خدمت اعضا گروه جهادی خاتم الانبیاء(ص) از خدمات شایسته و اقدامات جهادی، جهادگران تقدیر و تشکر کرد.

 وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و مدیریت جهادی یکی از تنهاترین راهکارهای قطعی و موثر برای تسریع در روند پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان ایران است افزود: حضور گروه های جهادی در مناطق محروم یکی از ارزشمندترین و شایسته ترین اقدامات بسیجیان بشمار می رود و مردم این مناطق با دیدن تلاش و شور و نشاط شما جهادگران فردای بهتری را برای خود رقم خواهند زد و با الگو قراردادن شما عزیزان، امید در دلهای آنها بیش از پیش زنده خواهد شد.

بیگی، مسئول گروه جهادی حضرت خاتم الانبیاء (ص) استان فارس گفت: یکی از فعالیت های ما در طول این اردو ساخت رایگان منازل مسکونی؛ بعنوان هدیه جهادگران بسیجی به اهالی روستایی بخش بنت خواهد بود.

بیگی افزود: پس از شناسایی افراد کم بضاعت و نیازمند توسط گروه جهادی خاتم الانبیا(ص) استان فارس ضمن حضور در منطقه بنت شهرستان نیکشهر به همت بسیجیان و مردم منطقه در ایام نوروز در حال ساخت تعدادی از منازل مسکونی برای این مردم عزیز هستیم.

ارسال نظرات