فرمانده سپاه ریگان گفت: ۲۷ گروه جهادی در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۵۴
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، پیش از ظهر امروز و به مناسبت سال جدید، فرمانده سپاه بهمراه جانشین خود، کارکنان و بسیجیان به دیدار امام جمعه شهرستان ریگان رفتند.

سرهنگ مصطفی دهقانیان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به شعار امسال، اظهار کرد: قدردانی میکنیم از امام جمعه محترم شهرستان که همیشه حامی سپاه و بسیج هستند.

فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد: ۲۷ گروه جهادی در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

وی افزود: ۹ گروه جهادی در راستای کاهش تصادفات در ایام نوروز در کنار پليس در حال خدمت رسانی هستند‌.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی ما در حال ساخت مدرسه، خانه و سرویس بهداشتی برای نیازمندان هستند، تصریح کرد: ۶ گروه قرآنی نیز در ایام نوروز در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه در اولین مرحله از سال جدید تهیه و توزیع ۲هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان داشتیم، گفت: در حال تلاش هستیم مشکل تنش آبی در روستاها را با همکاری آبفا رفع کنیم.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در این دیدار با بیان اینکه بسیج و سپاه مایه افتخار هستند، اظهار داشت: از عملکرد سپاه و بسیج در شهرستان رضایت داریم.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه نگاه جهادی و بسیجی برکات فراوانی دارد، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم برای مهار تورم تلاش کنیم.

وی در خاتمه از حمایت های سپاه در جهت ایجاد اشتغال های خرد خانگی در شهرستان قدردانی کرد و افزود: اشتغال های خرد خانگی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات