خبرهای داغ:
فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان خبر داد

برگزاری ۱۲ عنوان برنامه طی ماه مبارک رمضان توسط حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان از برگزاری ۱۲ عنوان برنامه طی ماه مبارک رمضان توسط حوزه نرجس خاتون همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۶۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

زهرا مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ابتدای سال جدید مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شعاری را برای سال جدید انتخاب کردند مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» که می‌طلبد همه ما در راستای شعار سال پیشگام باشیم و تلاش کنیم.

وی افزود: براساس فرموده امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی، عزت الهی، توفیق الهی، قرب الهی، استغنای ناشی از تفضل الهی، رزق مادی، رزق معنوی، همه در ماه رمضان است.

فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان تاکید کرد: آغاز سال ۱۴۰۲ با دیگر سال‌ها بسیار متفاوت است چراکه با ماه مبارک رمضان تقارن دارد و سراسر برکت به همراه خواهد داشت و فصل بهار با بهار قرآن پیش می‌رود که این رحمتی از جانب پروردگار برای ما خواهد بود و ما باید با پیروی از دستورات الهی و الگو گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع) قدردان الطاف پروردگار باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۲ عنوان برنامه در ماه رمضان توسط پایگاه‌های مقاومت این حوزه  پیش بینی شده است، عنوان کرد: برنامه‌های جزء خوانی قرآن به عنوان با شهدا در ضیافت نورتوسط بسیجیان پایگاه‌ها، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، تهیه و توزیع افطاری بین روزه داران و... از جمله این برنامه‌ها است.

مطهری تصریح کرد: از شاخص‌ترین برنامه‌ها اهدای کمک جهزیه برای نوعروسان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم درآمد و کم برخورداند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات