خبرهای داغ:

غرب با طراحی تبلیغات منفی در تلاش برای ناتوان نشان دادن متخصصان ایرانی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شوش دانیال گفت: غرب با طراحی تبلیغات منفی علیه اقتصاد ایران با کمک رسانه ها و شبکه های اجتماعی تلاش می کند تا متخصصان ایرانی را ناتوان جلوه دهد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۷۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛  عباس احسانی فرد، جانشین فرمانده ناحیه سپاه شوش در جمع فعالان فضای مجازی با اشاره به این جمله ی مقام معظم رهبری که "اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی می شدم" گفت: اگر چه فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است اما مهم تر از آن بصیرت داشتن در این فضا است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر رسانه در دست دشمن است افزود: در جنگ نرمی که غرب علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، هزینه های هنگفتی برای شبکه های ماهواره ای پرداخت می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه شوش تصریح کرد: دشمن با ایجاد موج سواری رسانه تلاش می کند تا جمعیت زیادی را با خود همراه کند ما باید هوشیاری لازم را در مقابل این موج سواری داشته باشیم.

 

احسانی فرد شرکت توتال فرانسه را از نمونه های بارز قدرت رسانه دانست و گفت: در اوج تحریمهای ایران هنگامی که شرکت توتال فرانسه از ایران خارج شد، غرب با طراحی تبلیغات منفی علیه اقتصاد ایران و به کمک رسانه و فضای مجازی با ایجاد ناامیدی و ناتوانی که اگر توتال نباشد ایران نمی تواند پارس جنوبی راه اندازی کند گسترش و بسط دادند که گویی ایرانیان به کلی ناتوان هستند اما در واقعیت اینگونه نبود.

 

وی اضافه کرد: با خود باوری متخصصان و مهندسان توانمند ایرانی نه تنها پارس جنوبی راه اندازی شد ،بلکه توانستیم در بخش های دفاعی و صنعتی دیگر هم خودکفایی برسیم.

 

 

وی از ذکر این نکته نیز غافل نشد و گفت: در قرارد ادهای چین هم به همین صورت عمل می کنند با به راه انداختن یک جنگ رسانه ای تمام عیار و تبلیغات منفی در شبکه های اجتماعی تلاش دارند تا مردم را از گسترش فعالیت اقتصادی با دیگر کشور ها ناامید کنند. 

 

 

جانشین فرمانده سپاه شوش در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات هست و وجود دارد اما بعضی ها از روی نا آگاهی و ندانستن قضاوت های نادرستی دارند، که آن با روشنگری و بصیرت افزایی آگاهی افراد جامعه را افزایش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار