خبرهای داغ:

مسئولان حوزه و سپاه ناحیه سرخه از پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از بازدید مسئولین عملیات سپاه شهرستان سرخه از وضعیت برگزاری گشت های محله محور بسیج در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۸۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، مسئولین عملیات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و حوزه مقاومت بسیج برادران امام موسی بن جعفر(ع) در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) حضور یافتند.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این سرکشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سرکشی در طول سال و با هدف کنترل و نظارت بر نحوه اجرای برنامه های ابلاغی پایگاه مقاومت بسیج انجام و در ابتدای سال نیز با هدف عرض خداقوت، تبریک سال نو، حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان در گشت های محله محور رضویون در سال ۱۴۰۱ از سپاه ناحیه و حوزه مقاومت انجام شد.

او افزود: به مناسبت ماه میهمانی خداوند هیئت هفتگی همراه با قرائت دعای افتتاح با همکاری مجمع و بسیجیان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد و با نوای محمد امین جمال بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد محله برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین محفل جزء خوانی قرآن کریم به یاد اموات و درگذشتگان در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا می شود.

جلال یادآور شد: در ماه رمضان نیز با هدف ایجاد اوقات مفرح برای نوجوانان و جوانان بسیجی فعالیت ورزشی (فوتبال، فوتبال دستی و تنیس روی میز) در حیاط پایگاه برپا می شود.

او با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان گفت: تعمیر ریسه های لامپ توسط بسیجیان پایگاه انجام و با توجه به برگزاری جشن میلاد در شب و شام ولادت حضرت خیرین و عموم مردم می توانند کمک ها و نذورات خود را به  شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۲۰۷۴۶۵۱ به نام  رسولی _جلال روابط عمومی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه واریز نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار