خبرهای داغ:

محفل جزء خوانی قرآن با مشارکت بسیجیان سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: در ایام ماه مبارک رمضان محفل جزء خوانی قرآن همراه با برنامه های متنوع دیگر دینی با مشارکت بسیجیان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۲۲
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان ویژه برنامه اقامه کلیه نمازهای یومیه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار می شود.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا این مسجد و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در این محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اقدامه نمازهای صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء در مسجد اقامه می شود. در نخستین روز از ماه مبارک رمضان نیز اقامه نماز همراه با سخنرانی و بیان احکام برپا و این برنامه به صورت مداوم تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

او افزود: محفل جزء خوانی قرآن نیز از نخستین روز تا پایان ماه مبارک رمضان در نوبت عصر ساعت هفده و سی دقیقه در مسجد برگزار و از عموم‌ همشهریان جهت شرکت در برنامه دعوت به عمل می آید.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: برگزاری حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی در مسجد با تاکید بر مسجدمحوری و تمرین گروه سرود نونهالان کریم اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

جلال خاطرنشان کرد: همچنین جهت استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن، نظافت مسجد به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در این محله انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها