خبرهای داغ:

گلاب پاشی نمازگزاران سرخه در آستانه ماه مبارک رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان، نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع)، جهت پیروی از سیره اهل بیت (ع) بر سر و صورت خود گلاب پاشیدند.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۶۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز سال نو و بهار 1402، ویژه برنامه مراسم دعای توسل و تحویل سال نو با حضور اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدحسن جلال رئیس هیئت امنا این مسجد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت اظهار کرد: ویژه برنامه تحویل سال نو با همکاری هیئت امنا مسجد و بسیجیان به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج) همراه با قرائت دعای پر فیض توسل در مسجد برگزار شد.

او افزود: کلاس روانخوانی قرآن ویژه نونهالان و نوجوانان همراه با تمرین اعضای گروه سرود کریم اهل بیت (ع) با استقبال پرشور در مسجد برپا شد.

رئیس هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن و ماه پرشکوه رمضان گفت: در آستانه پیشواز از این ماه پرخیر و برکت حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد به رسم هرساله با گلاب به استقبال نمازگزاران مسجد رفت.

جلال در خصوص فضیلت گلاب بر صورت زدن در اول ماه و هر روز از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: حضرت صادق (ع) می فرماید: هركه در روز اوّل اين ماه كفى از گلاب بر رویش بزند، از خوارى و فقر نجات يابد و اگر هرروز بريزد در آن روز از اين بلاها ايمن شود و هركه يك كف گلاب در روز اوّل اين ماه بر سر ريزد در آن سال از مرض سرسام (سرگیجه) ايمن شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار