خبرهای داغ:

تشکیل و راه‌اندازی مدرسه فوتبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمیدیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید غیوراصلی از راه‌اندازی مدرسه فوتبال حاج قاسم سلیمانی توسط پایگاه ابوذرغفاری خبر داد
کد خبر: ۹۵۰۰۶۵۲
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ فرمانده حوزه سروان بیت سیاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفتند مدرسه فوتبال شهید حاج قاسم سلیمانی توسط پایگاه ابوذرغفاری تابعه این حوزه همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان راه‌اندازی و شروع بکار کرد.

 

فرمانده حوزه تشریح کرد ورزش جسمی منظم و پیشرونده می‌تواند باعث تعادل سیستم عصبی، غیر ارادی یا خودکار بدن شود. قوام اعصاب واگ (Vagus)، یکی از اعصابی که حس و حرکت را کنترل می‌کند با انجام ورزش قوی‌تر می‌شود.  ورزش باعث قوی‌تر شدن امواج ضربان نبض، بالارفتن متابولیسم بدن و بهتر شدن دستگاه گردش خون می‌شود.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون چندین مدرسه فوتبال در شهرستان حمیدیه فعالیت می‌کنند که استاندارد سازی این مدارس لازمه اولویت های هیات فوتبال شهرستان باشد 

در ادامه گفت: تلاش می شود فعالیت مدارس فوتبال شهرستان به صورت فصلی و مختص تابستان نباشد بلکه فعالیت آنها در طول سال تداوم داشته باشد تا بتوان به اهداف مورد نظر رسید.

 

ایشان در پایان افزود: هدف از آغاز فعالیت مدرسه فوتبال همیاری و افزایش سطح همزیستی کودکان و نوجوانان با جامعه و همچنین افزایش سطح آگاهی و تغییر در شرایط زندگی آنان با تزریق امید به زندگی آنها از طریق فوتبال بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها