دیدار جهادگران بسیجی با خانواده شهدا در زاهدان

جهادگران بسیجی با هدف گرفتن روحیه مضاعف در انجام کارهای جهادی و خدمت بی منت به ولی نعمتان انقلاب در ابتدای آغاز فعالیت های جهادی خود با خانواده معظم شهدا دیدار و گفتگو می کنند.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۰۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، گروه جهادی ولایت یاوران سلامت وامنیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان، با هدف گرفتن روحیه مضاعف در انجام کارهای جهادی و خدمت بی منت به ولی نعمتان انقلاب در ابتدای آغاز فعالیت های جهادی خود با خانواده معظم شهیدان حسین کیخا، شهید مدافع حرم حسینعلی کیانی، شهید محسن باقری دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملائی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده معظم شهدا که در راستای گرامیداشت تکریم از خانواده های معظم شهدا با حضور فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مسیول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت سپاه زاهدان، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و....از خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دیدار و دلجویی شد.


سرهنگ ملائی در این دیدار با اشاره به این مطلب که شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند و باید در هر عرصه و شرایطی قدردانخون پاک آنها باشیم گفت: شهدا امنیت و آسایش امروز جامعه را برای نسلهای بعدی انقلاب به ارمغان آورده اند و رسالت امروز نسل جوان و آینده ساز انقلاب الگو گیری از سیره و رفتار شهدا است.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی یکی از مهم ترین رسالت های جهادگران است که باید با ادامه دادن راه شهدا  روحیه شجاعت طلبی، ایثارگری، و مجاهدت را در خود تقویت کنند و در کارهای جهادی با حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی بیش از هر زمان دیگری در خدمت رسانی به مردم ثابت قدم باشند.

همچنین، نادر میری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مدیر گروه جهادی ولایت یاوران سلامت و امنیت نیز در این دیدار با اشاره به این مطلب که پدران و مادران گرانقدر شهدا با تربیت و پرورش فرزندان این چنینی برای ایران اسلامی عزت و افتخار آفریدند و زحماتی که برای فرزندان خود متحمل می شوند بسیار ارزشمند است، گفت: امروز وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که از آرمان های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهاده اند، پاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه های خود ما را از مسیر اصلی منحرف سازند.

میری در پایان افزود: ماقدردان شهدا مدافع سلامت، امنیت، حرم،  وحدت، ترور، مرزبانان، بسیجیان، جهادگران و شهدای دفاع مقدس، شهدای گمنام و شهدای لشکر ۴۱همیشه پیروز و یاد قائم مقام لشکرحاج قاسم میرحسینی و سپهد قاسم سلیمانی تنگه احد ایران در سیستان وبلوجستان هستیم و نامشان را گرامی میداریم.

 گفتنی است:  در راستای میثاق و تکریم از خانواده های معظم شهدا از همسران، پدران، مادران، فرزندان وخواهران شهدا به رسم ادب با اهدا تمثال شهدا و هدایا معنوی تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات