حجت الاسلام علی اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در اولین روزهای سال جدید با خانواده شهید مدافع سلامت غلامعلی کفاش در زاهدان دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۰۴
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغازین روزهای سال نو با حضور جمعی از جهادگران بسیجی با خانواده شهید مدافع سلامت، غلامعلی کفاش در زاهدان دیدار و دلجویی کردند.

حجت الاسلام علی اکبرپور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: شهدای مدافع سلامت در طول مقابله با بیماری کرونا، با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، در تاریخ ایران ماندگار شدند.

وی افزود: اگر مردم امروز آزادانه در کشور به سفر می‌روند، رونق اقتصادی بازگشته و مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شده، مدیون تلاش کادر سلامت هستیم که یک لحظه استراحت نداشتند.

حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: این شهید بزرگوار از جمله افرادی بود که در احداث، ارتقاء و پیشرفت بیمارستان نبی اکرم(ص) زاهدان نقش بسزایی ایفاء نمود، و با ازخودگذشتگی، ایثار و فعالیت‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی جهت ارتقاء و پیشرفت سلامت جامعه تلاش‌های ارزنده‌ای مبذول داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح گرد: شهید کفاش علیرغم مسئولیت خطیر فرماندهی بهداری جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، همگام با کادر درمان، کمک های فراوانی در جهت بهبودی بیماران و مبارزه با کرونا انجام داد و در همین راستا چند بار در معرض آسیب‌های جدی این ویروس منحوس قرار گرفت.

وی ادامه داد: این فرمانده شجاع در ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ به علت ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نبی اکرم (ص) بستری و پس از ۱۸ روز مبارزه با این بیماری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است،  سردار شهید غلامعلی کفاش در ۱۳۴۹/۰۴/۲۹ در روستای سکوهه از توابع شهرستان هامون دیده به جهان گشود، وی در سن ۱۴ سالگی، در اولین دوره دبیرستان سپاه مکتب الباقر(ع) زاهدان، وارد این دبیرستان شد، و پس از أخذ دبپلم و قبولی در دانشگاه، تحصیلات عالیه خود را در رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد، و در سال ۱۳۷۶ ازدواج نموده که حاصل این ازدواج ۳ فرزند می‌باشد.

ارسال نظرات